Followers

Sunday, January 1, 2012

FIRST DAY 2012 AKU DA SEDEY .. :(



hye-2 .. nk crita about .. ? spa lagi kan ..best fren aku :') ..oke .. see picture yg first tuh .. baru ja blik dri QB  ingat nak happy larh kan .. tetiba jadi macam nie pulak kan .. hurm .. 2 hari tak kol dya ..nak buat macam mana aku takde kredit . aku tahu dya still ingt kat ex dya .. dya pun pernah cerita yang dya ingat kat ex dya .. tapi .. kalau nak kembali memang tak larh .. aku tahu aku bukan sesapa bagi dia .. aku juz kawan yang kongsi suka 'duka' aku dekat dya kan .. even akuhanya kawan dya .. tapi .. aku akan tetap sokong dya .. kalau boleh aku nak lupakan dya .. demi .. dya 'n' ex dya .. aku tak nak berharap sangat dengan kau .. walaupun aku nak sangat kau jadi BOYFRIEND aku .. tapi .. impian tuh aku rasa aku patut lupa ja .. thanks sbb selama nie kau da happy kan aku MO ..

No comments: