Followers

Tuesday, January 3, 2012

RINDU KAU 'N' SYG AKAK MYLA

sys myla yg cute , cantik n cun <3

hye-2 .. oke .. kat atas tuh .. nama dya MYLA .. dya tua dari aku 2thun kod .. yela 2 tahun .. dya nie .. baik n peramah tao .. aku suka .. hehe .. dya nie baik .. dya suka layan perangai gediks aku nie .. time gi ambil buku text hari tuh .. dya pegi ambil result PMR , ingat dya tak nak tegur aku .. Lastly dya tegur jugak .. hehe .. BTW .. syg akak sangat-2 tao .. even kita baru ja kenal .. tapi SARA syg kan akak .. macam kakak-2 SARA yg lain tao .. ;) .. esok skola .. Hopefully dapat jumpa akk .. nak peluk2 akk macam hari tuh .. rindu akak .. <3 .. ceh3 .. (ngada2 nya aku ..) haha .. oke ..

2nd : pasal si monyet aku .. yg sampai sekarang aku tak tahu macam mana keadaan dya .. hurm .. :( .. risaunya .. yela .. EGO aku terlampau kuat .. hanya sebab dya UPDATE status tulis macam tuh jew pun .. buat apa aku nak jelez2 .. dya bukan BF aku .. aku nie ngada jew kan .. hurm .. nak lupa2 dya larh .. haiyo .. sekarang sendiri merana .. hurm .. nak buat macam mana .. aku tak tahu nak buat apa .. sebab .. da terlampau sakit hati .. hurm ..

#SAYANGKAUMO .. :P

No comments: